niedziela, 22 lutego 2015

First outfit: white trousers?why not! ;)

 Hej kobietki !

Tak jak pisałam w pierwszym poście chciałam wam pokazać parę fajnych stylizacji , przyszedł na to czas i chce przedstawić wam mój pierwszy Look. ;)

Nie jestem standardową szczupła i wysoka modelką (ani w ogóle modelką ;) )
Ale chciałam pokazać , że my kobietki o okrąglejszych pełnych kształtach tez możemy się fajnie modnie ubierać i nie zakrywać swoich kształtów pod dużymi workowatymi ubraniami !!

Ja często słyszałam "to Ci nie pasuje" .."to nie dla Ciebie " " jakbyś była szczuplejsza.. " itp . 

Wiele razy coś mi się podobało lecz nie mogłam tego założyć lub kupić bo pierwsza moja myślą było  "eee to nie dla Mnie " lecz zmieniłam swoje myślenie i chciałabym żeby  każda dziewczyna ,która ma problem ze swoim ciałem,zobaczyła że  rozmiar 40-42-44 itd też może być piękny i seksowny.!
 Ja teraz wiem ze wszystko mi pasuje i WAM TEŻ  wystarczy troszkę uwierzyć w siebie i  najważniejsze zaakceptować swój wygląd aa z czasem go pokochać !!

 Wszystkie jesteśmy piękne i zakładajmy dziewczyny to na co mamy ochotę ! ! ! 

Moja pierwsza stylizacja to białe spodnie na które nigdy wcześniej się nie mogłam zdecydować + kwiecista niebiesko-biała koszula + szpiki nude ;)   












  

Koszula / new yorker
Spodnie / pull and bear
Buty / mButy


Iiiiiiiiiiiiiiii teraz, wykorzystanie tych samych spodni lecz w całkowicie innej odsłonie, dla kobietek które wolą styl bardziej sportowy , na luzie  ;) 



 








Tenisówki Slip-on / tally weijl
Czapka / sinsay
T-shirt / new yorker   





To tyle na dziś .

Dziewczyny teraz będę się starała , żeby mój blog szedł własnie w tym kierunku . . . 

Piszcie co o tym myślicie.. Każda opinia , komentarz się dla mnie bardzo liczy ;) 





Buuuuziakii.

 Mikage ;** 


22 komentarze :

  1. Kształty kształtami, mnie się duże pupy podobają :) jednak, mając krótką szyję, jak można się tak skrzywdzić i zakładać kołnierzyk pod samą brodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak Ty wyglądasz. Chętnie ocenimy :-)

      Usuń
    2. Nie chodzi o to, kto jak wygląda. Nie napisałam, ze Martyna jest brzydka, gruba etc. Zwracam tylko uwagę, że przy pewnych mankamentach, które ma każdy, pewnych elementów stroju należy się wystrzegać, bo po co sobie samej robić na złość.

      Usuń
    3. Pisząc komentarze i nie tylko, należy się zastanowić, czy we właściwy sposób zostanie to odebrane przez innych. Chodzi o to, aby inni zrozumieli to samo co to autor miał na myśli.
      :-)

      Usuń
    4. a co niezrozumiałego jest w tym co powyższy Anonim napisał? xdd ktoś napisał bardzo logiczny i konstruktywny komentarz, który nikogo tutaj nie obraża, a jedynie określa czego Martyna może się wystrzegać. to w jaki Ty tam sobie sposób Aga Zaw odebrałaś ten komentarz to Twoje sprawa.

      Usuń
    5. Anonimowy Anonim :D21 lutego 2015 17:45

      Jeżeli dla Ciebie stwierdzenie "jak można się tak skrzywdzić?" jest konstruktywnym feedbackiem , to znaczy, że kompletnie nie wiesz co to znaczy...Ale czego się spodziewać od 'pseudo-anonimowej' ekspertki w każdej dziedzinie ;)

      Usuń
  2. ,,Pokochaj swój wygląd'' to bardziej przykrywka pod ,,nie chce mi się ćwiczyć, więc będę mówić, że lubię siebie taką jaką jestem'' czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby w rozmiarze xl jak i w rozmiarze xs maja kompleksy. Niektórzy lubia ćwiczyć robią to na codzień co jak najbardziej podziwiam i jest to super! Przecież sport to zdrowie :)
      Są osoby ktore nie lubią ćwiczyć lecz to robia jednak tylko dla zdrowia nie do uzyskania jakiejś konkretnej wagi przy tym nie przestrzegając jakiejs konkretnej diety .
      A wiec czy bede sobie mówić ze sie lubię tylko dlstego ze nie chce mi sie ćwiczyć czy jest w tym jakis sens oszukiwanie samej siebie? Nie sądzę... Nie widze nic złego w tym zeby się akceptować, wszystkie jesteśmy inne i warto żebyśmy same siebie kochały :) czyż nie?

      Usuń
  3. Yyyy, geny to geny, choroba to choroba...nawet, gdyby takie osoby ćwiczyły, nigdy nie będą wyglądać jak kościotrupy, ani ludzie z chorą tarczycą. Kolejna osoba z pokolenia Ewy Chodakowskiej? Wybacz, Anonimie, ale nie każda dziewczyna na tym świecie musi mieć sztuczne piersi i wystające kości. Kiedyś kobieta naturalna była złotem. Ta modna na kości też minie. I każdy z nas powinien zaakceptować siebie! I nie chodzi mi tu tylko o wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rada na przyszłość: nie szpanuj angielskim, jak nie umiesz poprawnie napisać kilka słów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa rzeczywiście :) dziekuje za czujność ;) literówki sie zdarzają nawet w języku angielskim ;) i nie szpanuje - nie mam najmniejszego zamiaru ;) Pozdrowki ;)

      Usuń
  5. Dla mnie zajebiście . Jesteś świetna dziewczyna i potrafisz pięknie wyeksponować swoją okrągła figurę. Zresztą na żywo wyglądasz jeszcze lepiej niż na zdjęciach ;). Trzymaj tak dalej ! Czekam na kolejny wpis ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za mile słowa! Mam nadzieje że będzie z każdym postem coraz lepiej.! :)))

      Usuń
  6. Dokładnie tak ! Śliczna z Ciebie dziewczyna i jak w pierwszej tak i w drugiej stylizacji jest Ci super . Fajnie ze piszesz słowa podnoszące na duchu dziewczyny które są przy kosci . Tak masz rację .. każda dziewczyna /kobieta jest piękna na swój sposób .. ale to czy dziewczyna jest szczupła jak modelka a druga więcej ciałka to nie znaczy ze ma się załamywać i chować w domu pod kocem i uzalac ze jaka ona to nie jest . Każda ma prawo się ubierać tak jak jej się podoba .. dla każdej są rozmiary wiec spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem, ktora ze stylizacji jest lepsza...- jedno jest pewne obie sa super! Fajny obierasz kierunek , czekam na cos wiecej! I podoba mi sie , ze pokazujesz cos dla normalnych kobietek , a nie wyidealizowanego rozmiaru xs , gdzie wiadomo , ze 90% kobiet takiego nie nosi ;) taki blog jest potrzebny! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chcę aby ten blog był dla normalnych prawdziwych kobietek, ciesze sie ze sie podoba, mam nadzieję że z każdym postem będzie coraz lepiej, ciekawiej i profesjonalnej :)

      Usuń
  8. Dla mnie pierwsza wygrywa!!! Pieknie! Zawsze myslalam ze jak laczy sie dwie jasne rzeczy to wyglada to banalnie i nudno , a ty pokazalas , ze wcale nie! Wyglada to bardzo ciekawie i z klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile słowa i zapraszam na kolejne posty!! :))))

      Usuń
  9. Świetny blog, świetne stylizacje i makijaże... Jestem pełna podziwu i zachwytu za Twoją bezpośredniość. Chodzi mi np. o to, że piszesz gdzie na prawdę kupiłaś jakieś ubranie a nie zmyślasz - bo niestety często się z tym spotykam. Tutaj pierwsza i druga stylizacja jest na prawdę dobra, ale pierwsza podoba mi się bardzej, koszula jest cudowna. <3.! Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;)