czwartek, 22 stycznia 2015

Tangle teezer -rewolucja w pielęgnacji włosów ;)

 Heeeeejo !


Dziewczyny chciałam z wami sie dziś podzielić moja opinią , plusami oraz minusami, szczotki tangle teezer,dla niektórych znana a dla innych na pewno nie. !! 
 Dlatego dziś chce wam przybliżyć temat tej wspaniałej szczotki !

Jak dla mnie jest to rewolucja w pielęgnacji włosów.
Ja zawsze miałam problem z rozczesywaniem włosów ,jednak teraz gdy mam szczotkę tangle teezer kondycja moich włosów bardzo sie poprawiła i rozczesywanie w końcu jest przyjemne  ;) 

PLUSY : 
•Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów,
•nie ciągnie splątanych kosmyków, 
•czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie lśniące włosy
•masuje skórę głowy 
•nie niszczy struktury włosa 
•dobrze układa sie w dłoni 
•lekka 
•Duży wybór kolorystyczny 

MINUSY :
•cena 
Niestety cena szczotki tangle teezer to około 35-50zł
   

   


   

  

     

Podsumowując jest to idealne rozwiazanie dla każdego rodzaju włosów,szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizuje łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia włosów. 
Tangle teezer jest idealna do masażu głowy. 
Dlatego dziewczyny same musicie zdecydować czy warto zainwestować?  Ja jak najbardziej polecam!     


Poooozdrawiam 
P. S dziewczyny postaram sie aby jednak posty pojawiały sie częściej! Paapapaapa buuuuziaki.         




                                                              Mikage

8 komentarzy :

  1. A gdzie mozna taka kupic??

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozna ja kupić w takich drogeriach jak : hebe lub douglas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Minus: trzeba ja często "kąpać" inaczej przetluszcza włosy (przynajmniej moje) ale i tak ją kocham!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haaalo czujemy sie zaniedbani :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam! Jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Ciebie musialam wydac to 40zl :P nie zaluje! Juz nigdy wiecej nie dotkne normalnej szczotki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama zaopatrzyłam się w dwie i nie żałuję ♡
    Bardzo fajnie napisana recenzja.

    kasialifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pomarańczowo-żółtą :) Uwielbiam <3
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;)