sobota, 28 lutego 2015

Black&black - czerń nie musi być nudna!

Witam moje kochane !


Mam dziś, już dla was następny look ;)
Jest on dość odważny.
  ale tak jak pisałam Powinnysmy być dumne ze swojego ciała  i nie bać sie pokazywać swoich atutów ;)) 

 Ja jeszcze rok temu nie odważyłabym się tak ubrać,lecz dziś nie mam z tym żadnego problemu tym bardziej po miłych i pozytywnych słowach które dziś uslyszałam od swojego ukochanego ! 

Stylizacja nadaje się bardziej na wyjście wieczorowe bądź imprezę , niż jako look codzienny.
Więc jeżeli wybieracie się na wystrzałową imprezę to w takiej stylizacji z pewnością zrobicie furorę;))

To tak mam dziś na sobie: 
Czarny krótki golf + asymetryczna spódniczkę ;)





   
               
     





Czarny krótki golf / second hand
Asymetryczna spódniczka(spodenki) / House
Buty / Deichmann




;****

Mikagee

23 komentarze :

  1. Świetne ;) czekam na kolejny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo postaram się dodawać jak najczęściej posty, narazie sie rozkręcam, ale myślę że będzie coraz lepiej!! Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Super Kochana :*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Top genialny, ale szkoda, że z SH, już się na niego czaiłam :)
    Zapraszam do siebie: fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heej ja znalazłam akurat swoj w SH ale widzialam ostatnio bardzo podobne w tally weijl :)
      Blog odwiedziłam. Będę obserwować! :))

      Usuń
  4. Patrzac na Ciebie az mam ochote sie tak ubrac, chociaz do odwaznych nie naleze ... Czekam na kolejne Twoje - obiecuje bede sledzic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka_ka do odważnych świat należy, trzeba sie przełamać i spróbować odważnych stylizacji! Dziękuję za miłe slowa i zapraszam serdecznie na najbliższe posty. :*

      Usuń
  5. Propozycje mialam napisac-zjadlam slowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. widzisz ile pozytywnych komentarzy, az chce sie zyc kotek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolna Tyna ! Wiadomo po kim :D stylizacja swietna- przemyslana z kazdym najmniejszym szczegolem :) zreszta juz Ci o tym mowilam :P oby tak dalej! Do przodu siostra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No baa że to wszystko po tobie i dzięki tobie Siostra! :*

      Usuń
  8. Zgadzam się żeby pokazywać, a Ty masz co pokazywać wiec pokazuj :-) bardzo ładna stylizacja. Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:) podoba mi sie :) pozdrawiam kasia
    mineralnyswiatkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko super ale powinnas zainwestować w dobry stanik anie byle jaki który nie dośc że cie powiększa to jeszcze powoduje że pierwsi masz obwisłe ;) 100zł i bedzie super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy anonim26 lutego 2015 13:36

      Nie wiem gdzie Ty widzisz obwisle piersi -moze u siebie w lustrze? 100zl? Co ty nie powiesz? Moze jeszcze podasz namiary do braffiterki swojej? Skoncz z tymi zalosnymi anonimami bo nie trudno sie domyslic kto pisze wiec pisz offen - przeciez tak nie znosisz anonimow ... Pozdrawiam

      Usuń
    2. "wcale nie trudno domyślić się kto pisze"? Czyli kto? :) Bo drugi raz dopiero tutaj jestem :)

      Usuń
  11. Wcale nie masz obwisłych piersi. Masz ładną kobiecą figurę i jak dla mnie, możesz przybrać jeszcze parę kilo:) Pozdrawiam i dzięki za komentarz, który też dałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Parę kilogramów by Ci się przydało:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;)