wtorek, 6 stycznia 2015

No w końcu musi być ten pierwszy raz ! ;)




Hej hej dzień dobry no i jestem ;)


Dziewczyny bardzo długo szukałam bloga,  który spełniałby  parę moich oczekiwań :
 --był czytelny ,
 --pozytywny,
 --i nie na jeden 'temat'  
I co najważniejsze , żeby był  dla kobietek  TAKICH JAK JA!

Postanowiłam założyć bloga na którym każda z was znajdzie coś dla siebie.

Znajdziecie u mnie :

 Stały wątek na temat MAKE Up’u bo jest to moja wielka pasja i chciałabym podzielić się z wami fajnymi pomysłami na makijaż .


Opisy, opinię na temat różnych produktów , kosmetyków  ( i to nie tylko tych z najwyższej półki cenowej ) i pewnie kilku fajnych rzeczy , które wpadną w moje ręce :P

Parę fajnych stylizacji. Wiadomo nie każda z nas czasem wie jak się ubrać , co nam pasuje i czy nam pasuje , otóż pokaże wam, że WSZYSTKO NAM PASUJE ,
 a jak! 

Orazz co jakiś czas będę przedstawiała bohaterkę Postu – i tu każda z was, może nią zostać , Szczegóły w dalszych Postach ;)



Kilka słów o mnie :

Mam na imię Martyna , mam 19lat . Czuję się zdrową , pełnowartościową młodą kobietą z fajnymi kształtami  i kocham siebie Taką jaką jestem ;) I moim celem jest , abyście Wy kobietki również SIEBIE pokochały i zobaczyły jak można ciekawie, modnie wyglądać, 
-od makeup'u , do wystrzałowego look'u  na każdą okazję  ;)
Nie będę się rozpisywać więcej na swój temat w pierwszej notce , ponieważ myślę , że z każdą nową notką , będziecie poznawać mnie bliżej ;) Wy mnie i ja Was …







No to tyle na dziś ;)
Przesyłam gorące buuuuziaki papap !










Mikage

Paint your Life with colour of your DREAMS ... 

9 komentarzy :

  1. Powodzonka Martynka!! 3mam kciuki i dajesz do przodu! ;) Zapowiada się całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fota i makijaż, czekam na następne notki z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam , następna notka, jak dobrze pójdzie będzie gotowa już na jutro !:)

      Usuń
  3. Powodzenia :-) czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. BOŻE JAKI BRZYDKI MAKIJAŻ!!! PASKUDZTWO!! Ty lustra w domu nie masz?!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. 35 year old Associate Professor Murry Siaskowski, hailing from MacGregor enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and Water sports. Took a trip to Gusuku Sites and Related Properties of the Kingdom of Ryukyu and drives a Ferrari 250 LWB California Spider. Internet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz ;)